Palvelut

Säätiöiden palkkahallinto

Säätiöiden taloushallinnon asiantuntijamme hoitavat säätiön puolesta apurahatoimintoihin vaadittavat tehtävät organisoituneesti ja täsmällisesti.

Säätiöiden palkkahallinto

Kokonaisvaltaista talous- ja palkkahallintoa

Taloushallinnon palveluun sisältyy juoksevan kirjanpidon ja maksuliikenteen hoito, oma-aloitteisten verojen hoitaminen ja ilmoitukset sekä sopimuksen mukainen raportointi. Laadimme tilinpäätöksen, hoidamme tilintarkastusjärjestelyt ja tarvittavat viranomaisilmoitukset sekä huolehdimme arkistoinnista. 

Taloushallinnon tehtävänä on suorittaa tarvittava kirjanpito, tilinpäätös ja asiakkaan taloushallintoon liittyvät viralliset vastuut sekä velvollisuudet siten, että asiakkaan asiat ovat aina oikein hoidettuna ja taloushallinnosta saadaan oikea informaatio säätiön toiminnan ja tarkoituksen toteuttamiseen. Koska säätiöiden toiminnassa korostuu varallisuuden hallinta joko toiminnan mahdollistamiseen tai apurahojen jakamiseen, on selvää, että se näkyy myös kirjanpidon vaatimuksissa. Taloushallinto on pääasiallisesti arvopaperikirjanpitoa ja vaatii erityisosaamista sekä arvopapereihin liittyvien vaatimusten tuntemusta. 

Premiumissa säätiöiden taloushallinnon ammattilaiset muodostavat tiimin, johon  kokemusta on karttunut jo 1980-luvulta alkaen. Tässä ajassa maailma on muuttunut ja niin myös säätiöiden toimintaan vaikuttavat käytännöt ja lainsäädäntö. Ja erityisesti arvopaperimarkkinat ovat läpikäyneet merkittäviä muutoksia ja mullistuksia.  Pitkä ja kattava kokemus säätiöiden taloushallinnosta näkyy säätiöiden kirjanpitäjien työssä. Tuntemuksemme ja tieto-taito nimenomaan arvopaperikirjanpidosta on asiantuntevaa ja laaja-alaista. Oma kirjanpitäjä on asiakkaamme kumppani, joka tietää oikeasti, miten asiat hoidetaan ja tukee ja opastaa asiakasta tarpeen mukaan. 

Säätiöillä on mahdollisesti vakituisen henkilöstön lisäksi paljon palkkahallintoa, jossa maksetaan palkkioita tai korvauksia satunnaisille saajille. Palkkahallintomme pitkäaikaisella kokemuksella säätiöiden toiminnan erityispiirteistä hoidamme myös palkka- ja palkkioasioihin liittyvät maksut luotettavasti.

Lisäksi kauttamme hoituvat niin apuraha-asiat kuin myös yhteisön omistamien sijoitushuoneistojen vuokravalvonta ja hallinnointipalvelut. 

Ota yhteyttä

Do Trieu - Premium Group

Do Trieu

Palkanlaskija
(vanhempainvapaalla)

Trieu Dolla oli jo takanaan monta vuotta palkanlaskennan tehtävistä, siirtyessään Premiumiin palkanlaskijaksi.

  • Rakennusalan TES
  • Terveyspalvelualan TES
  • Marava TES
  • Kaupan alan TES
  • Palkkatukihakemukset
  • Henkilöstöhallinto

Sertifioitu Procountor -osaaja
Sertifioitu Palkka-asiantuntija

Palvelukielet: suomi ja englanti

Lemallem Päivi - Premium Group

Lemallem Päivi

Palkanlaskija PHT

Päivi Lemallem on pitkän linjan pankkilainen ja palkanlaskennan ammattilainen. Premiumilla Päivin vastuualueena ovat säätiöiden ja yhdistysten palkkahallinto, säätiötiimissä vuodesta 2017.

Kielitaito: suomi, ruotsi ja englanti

Yhteydenottopyyntö

Mikäli haluat lisätietoja palveluistamme, lähetä meille lyhyt viesti, niin palaamme asiaan mahdollisimman pian.

Yleiset tiedustelut

office@premiumgroup.fi
+358 (0) 9 622 2605

Voit olla myös suoraan yhteydessä asiantuntijoihimme