Säätiöiden palkkahallinto
Säätiöiden taloushallinnon asiantuntijamme hoitavat säätiön puolesta apurahatoimintoihin vaadittavat tehtävät organisoituneesti ja täsmällisesti.

Kokonaisvaltaista talous- ja palkkahallintoa
Taloushallinnon palveluun sisältyy juoksevan kirjanpidon ja maksuliikenteen hoito, oma-aloitteisten verojen hoitaminen ja ilmoitukset sekä sopimuksen mukainen raportointi. Laadimme tilinpäätöksen, hoidamme tilintarkastusjärjestelyt ja tarvittavat viranomaisilmoitukset sekä huolehdimme arkistoinnista.
Taloushallinnon tehtävänä on suorittaa tarvittava kirjanpito, tilinpäätös ja asiakkaan taloushallintoon liittyvät viralliset vastuut sekä velvollisuudet siten, että asiakkaan asiat ovat aina oikein hoidettuna ja taloushallinnosta saadaan oikea informaatio säätiön toiminnan ja tarkoituksen toteuttamiseen. Koska säätiöiden toiminnassa korostuu varallisuuden hallinta joko toiminnan mahdollistamiseen tai apurahojen jakamiseen, on selvää, että se näkyy myös kirjanpidon vaatimuksissa. Taloushallinto on pääasiallisesti arvopaperikirjanpitoa ja vaatii erityisosaamista sekä arvopapereihin liittyvien vaatimusten tuntemusta.
Premiumissa säätiöiden taloushallinnon ammattilaiset muodostavat tiimin, johon kokemusta on karttunut jo 1980-luvulta alkaen. Tässä ajassa maailma on muuttunut ja niin myös säätiöiden toimintaan vaikuttavat käytännöt ja lainsäädäntö. Ja erityisesti arvopaperimarkkinat ovat läpikäyneet merkittäviä muutoksia ja mullistuksia. Pitkä ja kattava kokemus säätiöiden taloushallinnosta näkyy säätiöiden kirjanpitäjien työssä. Tuntemuksemme ja tieto-taito nimenomaan arvopaperikirjanpidosta on asiantuntevaa ja laaja-alaista. Oma kirjanpitäjä on asiakkaamme kumppani, joka tietää oikeasti, miten asiat hoidetaan ja tukee ja opastaa asiakasta tarpeen mukaan.
Säätiöillä on mahdollisesti vakituisen henkilöstön lisäksi paljon palkkahallintoa, jossa maksetaan palkkioita tai korvauksia satunnaisille saajille. Palkkahallintomme pitkäaikaisella kokemuksella säätiöiden toiminnan erityispiirteistä hoidamme myös palkka- ja palkkioasioihin liittyvät maksut luotettavasti.
Lisäksi kauttamme hoituvat niin apuraha-asiat kuin myös yhteisön omistamien sijoitushuoneistojen vuokravalvonta ja hallinnointipalvelut.
Ota yhteyttä
Do Trieu
Palkanlaskija
Trieu Dolla oli jo takanaan monta vuotta palkanlaskennan tehtävistä, siirtyessään Premiumiin palkanlaskijaksi.
- Rakennusalan TES
- Terveyspalvelualan TES
- Marava TES
- Kaupan alan TES
- Palkkatukihakemukset
- Henkilöstöhallinto
Sertifioitu Procountor -osaaja
Sertifioitu Palkka-asiantuntija
Palvelukielet: suomi ja englanti

Do Trieu
Palkanlaskija
Trieu Dolla oli jo takanaan monta vuotta palkanlaskennan tehtävistä, siirtyessään Premiumiin palkanlaskijaksi.
- Rakennusalan TES
- Terveyspalvelualan TES
- Marava TES
- Kaupan alan TES
- Palkkatukihakemukset
- Henkilöstöhallinto
Sertifioitu Procountor -osaaja
Sertifioitu Palkka-asiantuntija
Palvelukielet: suomi ja englanti
Lemallem Päivi
Palkanlaskija PHT
Päivi Lemallem on pitkän linjan pankkilainen ja palkanlaskennan ammattilainen. Premiumilla Päivin vastuualueena ovat säätiöiden ja yhdistysten palkkahallinto, säätiötiimissä vuodesta 2017.
Kielitaito: suomi, ruotsi ja englanti

Lemallem Päivi
Palkanlaskija PHT
Päivi Lemallem on pitkän linjan pankkilainen ja palkanlaskennan ammattilainen. Premiumilla Päivin vastuualueena ovat säätiöiden ja yhdistysten palkkahallinto, säätiötiimissä vuodesta 2017.
Kielitaito: suomi, ruotsi ja englanti

Yhteydenottopyyntö
Mikäli haluat lisätietoja palveluistamme, lähetä meille lyhyt viesti, niin palaamme asiaan mahdollisimman pian.
Yleiset tiedustelut
office@premiumgroup.fi
+358 (0) 9 622 2605